I know sometimes it´s gonna rain

* Jag åt tacos till middag idag igen :)
* Jag dampade på datan så har grymt ont i mitt finger igen -.-..
* Jag ska nu vara duktig och fixa saker på Ez tills idol börjar!
* Jag dricker cola :D
* Jag vet vad jag gett mig in på, och även om jag känner mig säker, så känner jag mig också osäker på det hela..
* Min nya favoritlåt är Mad med Ne-Yo
* I helgen ska jag passa Elliot! :D
* Idag köpte vi en till kontroll samt Mario kart till vårt wii x)
* Nadja fixade internet till mig idag, tack för det söta moster! <3

- Jag skrev inlägget men började sen göra annat.. så kom ihåg det nu xD hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacos<3 ja vill oxå ha!

2010-09-27 @ 20:49:24
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

åååh mariokart är sååå roligt på wii! synd bara att rattarna är så dyra om man vill spela fler!

2010-09-27 @ 21:30:40
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0