Tell me everything will be okay

Vaknade med ont i kroppen, och visst jag menar.. jag är typ van vid det, men var värre idag ;O dessutom mådde jag typ illa :O eller.. var typ sådär skum känsla i magen, och självklart får jag ju lite panik då 8) heheh. Det värsta är dock inte det.. utan det värsta är att jag hör att det typ är kaos på jobbet :/ känns som om dem skulle ha behövt min hjälp.. samt mitt goda humör ;O haha.

Men nu till roligare saker.. jag såg Toy Story igår, ettan då. Så idag passade jag på att se tvåan och trean ;D har ju alltid gillat ettan, och tvåan hade jag typ bara sett två gånger eller så. Också den är bra, och well trean såg jag ju för första gången idag. Den var bra! :) Riktigt bra faktiskt!

Idag börjar Idol! :D Ska självklart se det. Höstens nöje jue :P haha. Måste kolla upp vilken tid det börjar, men det lär väl vara vid typ.. 20? ;O jag hoppas det, annars om det börjar tidigare kmr det bli stressigt att hinna hem till det varje dag jag stänger.. 8) hehe.

Kommentarer
Postat av: Erika

SNYGG BRUD DÄR I HEADERN! Kan man få nummret kanske? ;)

2010-09-07 @ 13:39:07
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0