"Mamma är fan Buddha..!"

Har haft en lugn och skön dag blandad med att slöa och fixa iordning här hemma. Perfekt matchning kan jag säga! Nu är jag dock lite ledsen :( Jag måste ju lägga mig om typ en timme -.-' öppnar imorrn så ska upp klockan 5. Det suger grymt mkt :O är dock alltid skönt att sluta 15 sen, och då ska jag, alex och brur till webbhallen och köpa en wiikontroll samt eventuellt ett spel! :) Woooho!

Men nee, nu ska jag se två avsnitt av vänner. Sen ska jag väl sova x) Gillar att jag och pappa bytte madrasser. Den är grymt skön! :D Kanske kmr jag slipp ha ont i ryggen om ett tag då? :D btw, jag är ännu inte frisk, men det går framåt ;) maha. Nee.. Vänner vare jao! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0