kaos här hemma

Woooho :D Lördagar is the shit! :D så skönt att va ledig :) Jaa om man nu kan säga att man varit ledig denna dag xD jobbat arslet av sig har man gjort ;O hahah. Vi har allihopa hållt på och fixat här hemma. Än så länge är det lite kaos. Emils rum är väl det enda som är klart, och där sitter jag jsut nu. Eftersom min data inte ens är ikopplad :( måste fixa mitt skrivbord först så. hahah. Det kmr väl göras imorrn skulle jag tro. Well det ser nice ut! Fast för tillfället så är det öppet mellan mitt och systers rum. Vi ska ju ha ngt som skiljer av sen :P Men det kmr väl fixas imorrn eller i början av nästa vecka skulle jag tro x) Vi har ändå fått väldigt mycket gjort idag, så det känns bra :) Dessutom har jag bytt madrass med pappa, så nu hoppas jag att min rygg kmr bli glad :D hahah.

Ska ut ikväll med Nadja :) Vi får väl se om vi får med oss ngn mer, men än så länge verkar ingen sugen på att hänga med ;O är vi så farliga? :D hahah. Ahh men det blir nog bra x) Hoppas verkligen jag får upp min data, samt internet imorrn. Kmr va jobbigt annars ;O Har massa saker jag måste fixa på Ez jue :O hahah. Aja, annars får det bli filmdag imorrn ;) eheh.

Kommentarer
Postat av: Rose

2010-09-25 @ 18:15:30
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Rose

Fint att jag skickade utna att ens fundera på att skriva nått XD

2010-09-25 @ 18:31:36
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0