I've had you so many times but somehow I want more

Fy satan vad ont jag har i handleden. Är inte alls skönt. Har tittat på vänner ett tag nu, mest för att försöka vila den. Det hjälpte lite, men så fort jag började skriva på msn igen så blev det värre :( not good.

Ska väl inte sitta så länge här.. blir väl till att sätta sig framför tvn och vänta på att idol börjar. Men det kmr bli så segt.. usch vad ska jag göra ;O
Aja, ska iaf säga att jag fixade Erikas blogg iadg :) Och eftersom jag har varit så dålig på att lägga upp bilder så lägger jag in hennes header här. Klicka på den så kmr ni till hennes blogg x)

Funderar på att göra om min igen.. tkr nog att den är lite för mörk :O men kan iaf inte göra det nu.. kanske efter idol? Om min handled känns bättre :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Awh den vart så himla fin! Jag tror jag är kär i headern faktiskt :D

2010-09-08 @ 10:23:26
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0