get outta your mind

Om jag säger att rolllusten är borta, samt att det känns hemskt, så vet jag att ni läst det förut. Jag menar.. hur många har jag inte tappat rolllusten? hahah, alldeles för många gånger. Den verkar alltid komma tillbaka, men trots denna vetskap så blir jag alltid en aning deppig och orolig då den är spårlöst borta :/ Beror det på att min aktivitet som admin påverkar hela sidan? För att hela sidan tycks sjunka i aktivitet när jag som admin inte är aktiv?
Sidan betyder alldeles för mkt för mig. Ibland för mycket, och jag tror att jag skulle må bra av att släppa taget lite om den och låta ngn hjälpa mig. Hjälpa mig att hålla igång sidan. Men jag är pedant. Jag vill ha koll på allt själv. Vill inte att någon ska komma där och göra saker fel. Inte för att jag inte litar på folk, utan för att jag som sagt är pedantisk. Och jaa det stör mig. hahaha. Jag är sjuk som ens blir så fundersam och orolig över en rollspelssida. Men seriöst, rollspelet har länge betytt sjukt mkt för mig. Det fanns där som min räddning när jag ville fly från min värld, och även om jag inte behöver det så ofta längre.. så kan jag inte släppa det. Jag är fast, och allt jag kan göra är att hoppas att även alla andra på sidan är det. För dör sidan så kmr en del av mig dö med den. Tragiskt? Kanske. Men jao så är det fan.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Känner ingen den där pedanta sidan. Är likadan, vill ha hjälp men vill ha koll sj ;) Kram <3

2010-09-24 @ 05:43:15
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0