Gårkvällen!

Först och främst.. Grattis till Ronja som fyller 20 idag! :D <3

Sen ska jag också säga att vi hade grymt roligt igår! :) Jag och brur var kanske lite sega på att börja ta oss hem till Ronja där förfesten ägde rum ;D blev vi två och så Ronja och Danne :) Vi typ spelade ngt roligt ölspel som Emil spelat. Grymt roligt! Jag hade btw typ svart ögonskugga igår, såg ut som värsta rockbruden eller ngt xD tog ju inga kort igår så ni får tyvärr inte se. Var ovant att se sig själv så, men joo jag gillade det faktiskt :) hahah.

Vi mötte upp Anneli på plattan efter att ha sprungit runt i jakt på en toalett. Var så GRYMT kissnödig! Tur brur arbetar inom SL och hade nyckelkort så vi kom in i ngt hemlig rum eller så ;P Hahha nice :D Ahh, så vi blev 5 stycken som gick till Harry B James, alla andra banga ju dem mesarna x) HHAHA.
Vi hade iaf roligt, och shotade Jägermeister och drack goda drinkar såsom P2 och Redbull vodka :D mohaha. Fast jag körde typ på varannan vatten xD haha, jag var smart med andra ord ;) hehe.

Ronja den lilla saken blev utkastad sen, vilket vi ansåg var konstigt, men när jag och brur väl kom hem vid 4 så fick jag ett samtal av henne, well då var hon hypad som satan ;D hahah. Hon kom inte ens ihåg att hon blivit utkastad x) hahah. Nöjd med kvällen, även om den kunnat sluta liiiite annorlunda enligt mig. Men hey, jag är inte förvånad x) heheh. Var iaf grymt glad över att brur följde med, han var ju ändå lite sjuk, jao sen så var det ju roligt att Anneli var på också! :)

Kommentarer
Postat av: jessan

Grattis i efterskott :)

2010-09-19 @ 17:48:25
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0