flummigt.

Mina hundar jag hade idag var asjobbiga. Usch för det. Annars tkr jag dagen var okej iaf x) Jag hade ngt att skriva, men kmr fan inte ihåg vad xD

Ser på idol just nu, eller okej.. för tillfället är det reklam men ahh ;P Har en favorit nu iaf, Daniel. Grymt bra! :O dessutom väldigt söt 8) hahah. Men nu börjar det! ;O

PAUS I SKRIVANDET..!

Okej, Minnah var väldigt bra hon också :) Så Minnah och Daniel ska vidare tkr jag :) maha, fin svenska där ;P typ.. ehhehe. Nej nu ska jag sätta på musik, sen ska jag in på Ez och se om jag har ngr roll att svara på :)

Kommentarer
Postat av: Sara =]

Jag tycker också att de ska vidare :D

2010-09-29 @ 21:05:50
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0