:D

Jag är glad :) Av många olika anledningar. Dels för att det känns bra. Tror det är bra att gå långsamt. Japp. Sen så är det så att jag har två hundar från dagiset som jag kanske ska passa! :D Den största, som jag kanske ska passa helgen 24-26 september. Och så min favorit! En gul labbe som jag kanske ska passa helgen 8-10 oktober :D Nu ska jag i för sig på ett föredrag med personalen från hunddagiset den 10e, men det var fredagen dem behövde passning, så kanske går ändå :D hoppas, hoppas!

Jag är på bra humör jao!
Sen så måste jag tyvärr förstöra detta braiga inlägg med att klaga över min smärta! ;O Har så grymt ont i benen, ena för att jag typ sträckte mig igår :( det andra vettefan. Kan iaf knappt gå i trappor, och går nog lite hackigt x) hahah. Ohhhjaa, skitbra när ens jobb till största delen går ut på att gå.. hHaha. Skitsamma, det blir nog bra x) maha.

Kommentarer
Postat av: Rose

E dt Otto puffen?

2010-09-12 @ 18:00:51
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0