The one with the key

Flertalet av hundarna var idioter idag. Hade iaf ett bra gäng på långpromenaden, så det var iaf skönt :) Dampade på ett flertal hundar under stängningen. usch, hoppas verkligen Alex kmr få jobba till iaf halv 6 sen..

Är så grymt irriterad över att jag är så trött varje kväll ;O orkar liksom ingenting utan väljer typ att lägga mig och sova i för många timmar. Det är ju bara störande ;O Ska dock försöka hålla mig vaken iaf ett tag till, tänkte jag ska in på Ez och hoppas att det får mig att piggna till. Hahah, jaa drömma går jue ;P heheh.

Aja, jag och syster var iaf duktiga idag, vi var och simma! :D Hon ringde mig när jag var på väg hem från jobbet, och föreslog att vi skulle simma i Åkeshov. Som hade öppet till 21 idag :) Såå hon tog med sig saker och mötte upp mig vid åkeshov. Var härligt att simma, men det roligaste var ändå när jag plötsligt inser att fan vår nyckel är borta 0.o.. får syn på den.. på botten på en djupaste delen -.-' .. ehehe. Jag och syster ser på varann och typ.. dyka? 0.0... </3.. Det hela sluta iaf med att jag frågade en tjej om hjälp, och som tur var ställde hon upp och var dessutom en bra dykare! :) Så tack för det du främmande tjej! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha, jag kan se er framför mig när ni står i vattnet å glor på varandra. Söt ni <3 Idag är det fre å imorgon får du SOVA LÄNGE ;)

2010-10-08 @ 07:40:05
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0