Tell me everything will be okay

* Var väl länge sen jag gjorde en lista, så tänkte jag gör en nu :)
* Känner mig lite rastlös, samtidigt som jag inte orkar göra ngt 0.o
* jobbigt jao.
* Jag har fortfarande inte tvättat av mig sminket från igår.
* Borde kanske fixa det..
* Jag vill se film men vill samtidigt lyssna på musik.
* Vilket problem.
* Jag skulle fixa skivor med musik till Idre.. well det funkar typ inte -.-'
* Jag tror jag börjar få ont i huvudet ;O
* En egen lägenhet skulle sitta väldigt fint.
* Det känns bra, men jag vill inte tänka alltför långt framåt
* Nej nu ska jag inte tänka :)
* Funderar på om jag ska se ngn film eller fortsätta se på vänner..
* Kan duscha och så efter det.
* Hmm, jaa det blir vänner :)
* Man blir glad av det!

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

hej :) Tips på en riktigt bra foundation? Berätta gärna! :)

2010-10-24 @ 21:42:44
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

hej :) Tips på en riktigt bra foundation? Berätta gärna! :)

2010-10-24 @ 21:42:48
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0