neither of us is listening

heeeeeeeeloooooo alla :D jag skrev aldrig blogg igår :) Vet ni varför? Joo för jag slutade 18, simmade från 19 och var inte hemma förrän typ 21.30. Och eftersom jag skulle öppna idag så la jag mig strax efter 22 igår ;P hahah.
Även idag har det varit fullt upp :) Började ju 7 imorse, så slutade 15 :D sköööönt! Mötte Nadja i v-by där vi gick på banken och sen shoppade jag lite saker :) Två par leggins och två ringar :D Hade tänkt ta kort på allt men orkar fan inte ;D såå bestämde mig istället för att leta efter iaf ringarna på albrekts hemsida så jag iaf kan visa dem.. hitta bara en av dem -.-' deras hemsida suger :D hahah. Men ahh, bild på en av ringarna blir det iaf:

Den andra är dock snyggare :) maha. (orkar inte göra om bilden på ngt sätt)

Imorrn är det simning som gäller :D till levande ljus och musik! Klockan 20-21, det låter nice jao! Måste bara komma ihåg att köpa ngn form av mellanmål som jag kan äta på jobbet x) heheh, vad sätter ni på att jag glömmer det? (orkar inte sätta ännu en påminnelse så ;D hahah) Aja, vi får väl se hur det blir ;P simma blir det nog iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

simma lugnt <3

2010-10-12 @ 22:37:01
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

åh vilken fin ring :D!

2010-10-15 @ 11:17:58
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0