I keep doing my own thing

Var det jag som överreagera? Jag vet inte, men efter att under natten och sen morgonen tänkt på det.. så kändes det inte längre lika hemskt. Nu känns det inte ens som det har hänt. Inte för att jag kmr släppa det, nej jag kmr dra upp det. Det har jag redan bestämt mig för.
Hur som helst så är jag iaf så grymt glad över alla sötisar som ställde upp med tröstande och stärkande ord igårkväll. Jaa samt idag. Puss på er! <3

Har inte mått så bra idag, dels på grund av för lite sömn, dels på grund av smärta i huvud, mage och rygg. Det suger jao. Nu har allt släppt, förutom en viss smärta i ryggen. Det är iaf bra att det andra känns bra :)

Har varit en fullspäckad dag med jobb, och sedan träffa jag Rose i stan där vi förgäves letade efter vinterskor som var både varma, snygga och inte alltför dyra. Jaa det var omöjligt, så blir väl till att gå i gympaskor hela denna vinter också ;D hahah. Mötte upp Bella efter hon slutat för att tillsammans gå på ngn sorts sminkkurs. Var roligt, men känns lite synd att det inte var utgång som gällde nu efter man blivit fin ;P stolt som fan är jag iaf, eftersom jag sminka mig själv ;D hahah. Typ Hej jag är typ den enda 20 åringen som ännu inte kan sminka mig ordentligt själv.. :) HAHHA. Störd :D

Helgen kmr bli grym! Jag längtar dit.



Höstbilder! och så en väldigt dålig bild på min mkt fina sminkning x) maha.

Kommentarer
Postat av: Rose

Som sagt dt finna bara Uggs som passar till BÅDE jeans och mjukisar. Det blir nog 2 par skor för oss för vi e så omöjliga :P

2010-10-27 @ 22:32:47
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0