FREEEEEEEDAAAAG! :D

Mitt internet funkar inte -.-' Sitter nu på brurs data. Orkar inte skriva värsta långt, så tar en liten lista ;P

* Elliot var olydig och gick fram till en främmande hund -.-'
* Alex glömde sin plånbok på jobbet så vi gick fram och tillbaka x)
* Syster följde med mig till affärn där vi köpte godis ;P
* GRYMT skönt att sluta klockan 3 en fredag :D
* Daniel blev ett wild card i idol :)
* Det börjar snart igen :D
* Efter idol ska jag och syster ut med Elliot x)
* Jag, syster och brur spelade mario kart :D roooligt!

Vet att jag skulle skriva fler saker, men självklart står det still just nu x) maha. Såå ahh, brur ska få tillbaka sin data :P Hoppas internet funkar på min data imorrn, annars kmr jag dampa.. :D ehehhe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är söt <3



du glömde "malin saknar mig" på din lista!

2010-10-02 @ 16:31:54
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0