Fest i Åkersberga

Ojoj vad dålig jag är på uppdatering nu för tiden :O Skriver ju typ varannan dag xD Igår skrev jag dock inte eftersom jag inte hann på morgonen.. och sen så hade jag helt enkelt aldrig tid till att skriva -eller ens sitta vid datan- resten av dagen och kvällen :P Jobbade, och efter jobbet åkte man ut till Åkersberga för att fira Jenny som fyllde 20 i onsdags! :) Var en väldigt rolig kväll, men måste säga att det var väldigt skönt att man åkte därifrån så man sov närmare hemma. Sov hos Alex, så tog bara ca 15 minuter hem istället för typ.. en och en halv timme om jag hade sovit i Åkersberga ;P hahah, lite skillnad ja xP

Jag och Alex såg på film imorse. All about Steve. En väldigt rolig film jao :D Och ikväll blir det bio. The Last Airbender! Hoppas som satan att den är bra! :) maha.


Dem få bilderna jag tog igår. Först Jennys present som moster så snällt hjälpte mig slå in i torsdags :) Sen en bild på födelsedagsbarnet! och sen lite random bilder på fulla folk ;P hahah.

Kommentarer
Postat av: jessan

HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAA vad håller jag på med på bilderna!?! Hahahaha

2010-10-17 @ 16:47:30
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com
Postat av: Erika

HAHAHAHAHAHA VILKA BILDER :D

2010-10-18 @ 22:03:00
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0