Can you handle me the way I are?

Jobbade hela dagen. Var lite obehagligt att en hund från vårt dagis hade slitit sig från sin ägare på morgonen och sprungit bort ;O Han försvann vid typ 7 tiden och hela dagen handlade typ om det eftersom man höll extra koll och sådär på promenaderna. Som tur var hittade ägarna honom vid 4 tiden, så det vart ett bra slut på det iaf :)

Efter jobbet träffade jag Fredrik i v-by :) Kändes bra. Han hade varit ledig idag, vadå lyx liksom ;D hahah. Vi skildes åt så när jag kom hem valde jag att se på lite Vänner :D så bra jue! <3 Är snart på 9e säsongen ;O ett avsnitt kvar på 8e säsongen :P hahah.

Nee nu ska jag fan svara på lite roll :) Känner att jag bara har massa bildlösa inlägg nuförtiden.. eller ja, mestadels iaf. Det suger, men jao så är det ;P ehheh.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nä men oj oj då haha ;) kram <3

2010-10-19 @ 22:18:14
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0