Anything can happen

Upp och ner, men just nu befinner vi oss där uppe :) Får se hur det blir imorrn, om man fortsätter där uppe eller om man faller neråt.. heheh 8)

Iaf, ganska skön dag. Helt okej promenad och inte alltför mkt väsen av vovvarna idag x) Dessutom kom två praktikanter till oss idag, så nu har vi iaf hjälp av dem i två veckor :) maha. Och visst ja! Jag försov mig imorse, så dagen började egentligen inte så bra ;D men den blev bra sen :)

Mötte upp pappa för att åka till spånga där vi gick på banken -jag är nu 3017 kr rikare! :D- och handla mjölk, bregott och cola :D hahah. Hem och äta, och well nu sitter jag här :) Ska svara lite roll snart, eller så väntar jag med det tills jag duschat.. är så svårt att slita sig annars ;O heheh. Det märket jag igår, när jag råkade va uppe 1,5 timme längre än jag borde ha varit xD hahah.. kanske inte så konstigt att man försov sig? ehheh.

Äsch, blir till att kika runt lite på internet innan jag duschar. Efter jag gjort det så blir det Ez! :) yeees.

hmm.. jag borde sno tillbaka camen till min data.. :) dessutom vill jag färga håret rött igen :O har utväxt :( heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0