why so serious?

Vårt mobila internet och jag är tydligen inga bra vänner. Jag öppnar så massa nya flikar.. gör flera saker samtidigt. Vilket vårt mobila internet inte gillar då det är grymt segt. Jaa ni kan ju lista ut hur bra det går ;P hahah.

Annars då. Jofan det är bra :D Tror jag fick lönen idag :D men känner mig fattig, för köpte skor idag :) Fina skor ja. Varma skor Ja! Me like ;P Dock så hatar jag nya skor.. eftersom mina fötter inte är vänner med dem ;O hahah.

Snö, snö, snö. Me like :D Var grymt härligt att promenera i snön idag jao! Även om vissa hundar var.. störda :D hahah.

Känns inte som om det går framåt. Men är jag villig att släppa det trots detta?

Imorrn är det fredag! :D:D:D Veckan går fort som vanligt ;P Me like! Ska va med Ronja imorrn! Utgång kanske ;P jaa det märker vi x) På lördag är det fest för Karin :D party party! Me like! maha ;D och på söndag blire väl vila och typ.. tvättning? ;D hahah. ahh apropå det så borde brur och jag gå ner och boka tvätttid ;O hhaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0