Anything can happen when you take a chance

Man måste bara älska lördagar! :D så grymt skönt att inte behöva gå upp ur sängen förrän man orkar det ;D hahah. La mig strax efter tolv igår, eftersom jag var så trött :P Gick upp typ 9, skönt att sova så länge jao :D

Låg och tänkte en del på flytten igår när jag skulle sova..
Kom fram till negativa och positiva saker med flytten.
POSITIVT
- egen lägenhet är ju alltid nice.
- eget rum
- få göra som man vill, stå lite mer på egna ben liksom
- närmare till jobbet
- gå som man vill utan frågor
- äta vad man vill, när man vill

NEGATIVT
- blir så långt bort från allt man är van vid att ha nära till..
- hur blir det med simningen?
- hur ofta kmr man träffa typ Nadja?
- tvättstuga 0.o
- laga mat själva ;D städa.. diska typ varje dag.. jaa allt sånt där 8) haha
- blir dyrare än när man bott hemma

Jag har för mig att det var fler saker, men kmr inte på ngr fler nu ;O hursomhelst.. självklart finns det både för- och nackdelar med att flytta. Vissa saker gör så att jag får ont i magen, men samtidigt så känner jag mig astaggad på att flytta. På att få flytta hemifrån. Yees.

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh hallå sluta grubbla, kört påre bah! :D:D

2010-11-06 @ 15:24:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0