The one with the snow

Har snöat hela jävla dagen. Kan ju säga att det inte var alltför roligt att jobba på hunddagis idag 8) hahah. Blött som satan, och promenaderna var en riktig pina ;O jaa iaf på grund av vädret, för hundarna var iaf duktiga :) Bra det iaf ;P Dock så är jag väl lite konstig.. för även om det var blött och typ.. hemskt att gå ut och promenera, så föredrar jag nästan dessa dagar med dåligt väder framför dagar med bra väder. Konstigt? Jaaa det tkr jag faktiskt xD men orsaken är att det under dagar som denna -med dåligt väder- känns mer flummigt och inte lika.. seriöst ;D på ngt sätt xD hahah. Sen är det ju också väldigt skönt att slippa möta hundar stup i kvarten under promenaderna :P maha.

Jag kom hem och såg på vänner och sedan Gossip Girl, under tiden jag såg på dessa program så kändes det bra. Men så fort GG var slut så kände jag mig åter igen rastlös och uttråkad -.-' Baaah, jag orkar inte med detta, så därför ska jag tvinga mig själv in på Ez och försöka göra lite nytta :P eller.. okej först ska jag diska, och sen ska jag faktiskt försöka mig på att fluffa håret mitt :D Älskar när det är fluffigt :) Hoppas bara jag får till det bra ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0