Städdag

Vi har städat som satan typ hela dagen idag ;D Var skönt att vi iaf var 4 pers som hjälptes åt :) Tack till syster och Alex som hjälpte till!
Har inte packat upp mina kläder än, nej får göra det imorrn eller så :P Tog mig iaf en tur med Elliot och utforskade lite häromkring. Tror det finns ngr mysiga vägar att gå med hund iaf :)

Hon som jag maila om intresse av hunden hade svarat! Hon ska ringa i veckan så får vi se hur det blir :D OMG jag typ dör! ;D hahah. Spännande, spännande :)

Imorrn blir jag iaf hundlös. Så efter en helg med massa hundar så kmr det bli lite tomt ja :P men, men.. Nu ska jag och Fredrik fortsätta se på vår film :) Bilder kmr troligtvis imorrn ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0