"Slem och Smel"

Jag är typ död. Känns som om jag inte hinner ngnting ;O förra veckan var full med aktiviteter efter jobbet.. denna är likadan. När tar det slut? Får jag pusta ut nästa vecka? Hahah. Samtidigt som jag känner mig slutkörd av detta, så känner jag att jag gillar det. Hellre för mkt att göra än för lite, jag tror det är så jag till största del känner x) hahah.

Såg på Harry Potter 6 med Alex, Jessica och hennes kompis Malin idag :) Imorrn är det bio! Äntligen! Har längtat som satan hur länge som helst :D
En mindre bra sak är att jag typ är förkyld :O usch det är fan inte bra :/ dessutom är jag orolig. Jag kan inte släppa det. Måste påminna mig själv om att ta det lugnt. Att andas och inte överreagera, vilket jag annars är väldigt bra på. Heheh.

Men ehh, orkar inte slänga in bilder nu. Nej kom ganska nyligen hem och ska faktiskt sova typ nu. Död som sagt :P hahah. Imorrn blir det inga bilder, för efter bion ska jag sova hos Alex. Blir lättast så eftersom filmen slutar sent. Ska iaf försöka slänga in bilder från helgen på torsdag. Jaa eller iaf fredag ;D hahha.
Men ahh.. godnatt!

Kommentarer
Postat av: jessan

så mysigt o träffas även om det bara är småstunder :)!!

2010-11-16 @ 23:30:28
URL: http://licensetolaugh.blogspot.com
Postat av: Nadja

<3 <3 <3

2010-11-17 @ 08:22:38
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0