Seg söndag

Mamma och moster kom som sagt hit :) Nadja följde med mig till tävttstugan, så slapp tvätta själv första gången iaf :D Mamma var snäll och gjorde lite köttfärs till brur och mig. Så har vi färdig i frysen sen så man bara kan tina :) Dessutom blev det lite småsaker gjort såsom att brurs kläder blev upppackade, och vasken blev rengjord :P Tack för all hjälp! :) <3

Nu vettefan vad jag ska göra. Eller okej, jag ska rensa Ez, samt fixa poäng där. Sen så ska jag dammsuga och fixa iordning lite smått på hyllorna då vi fick lite fler saker att ställa på dem :D Ahh ska ner i tvättstugan om ett litet tag också. Håller på att torktumla kläderna :) Seg söndag, men det är man ju van vid. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0