Måndagar är inte min grej

Kul att jag har ont i magen och huvudet. Kul att jag typ tvingar i mig en macka eftersom man måste äta frukost. Kul att jag måste tvinga mig till jobbet eftersom Bella är sjuk. Kul att det är måndag. HAHHa.

Nee men okej. Hade ju kunnat må sämre, så får väl hoppas att huvudvärken och det magonda går över. Måndagar är nog inte min grej. Men aja, veckan brukar ju gå snabbt. Man får se det positivt. Idag ska jag till jobbet och pussa på alla vovvar :) maha. Samt troligtvis dampa på ngr ;P hahha. Men, men.. räknar med att jag imorrn eller på onsdag får reda på om jag får valpen eller inte. Spännande. Nej nu hinner jag inte skriva så mkt mer. Dags att börja klä på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0