jag vill, jag vill, jag vill

Är hemma hos mamma och pappa nu :) Känns lite skumt att inte säga hemma ;P hahha. Blir bjuden på middag, men efter det ska jag väl dra mig hemåt 8) åka buss och lyssna på musik :D maha.

Vi var ju iaf och kolla på valpen idag! Fy satan vad söt! Blev kär kan jag ju säga :P hahah. Vill ha han, men än är det inte säkert att han blir min. Typ enda anledningen till att det inte är säkert är för att om jag får han kommer han kastreras (eftersom jag måste göra det om han ska med på dagiset då chefen min har det som regel), och hundägaren hade helst velat att han inte ska bli det eftersom hon planerat att ta en kull efter han sen. Såå jaa, kanske blir han min, kanske inte. Vi får se hur det blir :P
Jag glömde ju ta bilder, för var för upptagen med frågor och att se på han ;D hahha. Men tar bilden hon la ut på annonsen så får ni se han :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kastrerade hundar är bra hundar ;) hihi!

men GUD så söt!! håller alla tummarna :D:D

2010-11-20 @ 20:55:50
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Men guuud vad söt! Alldeles underbar jue, hoppas att den lille blir din = )

2010-11-20 @ 21:11:48
Postat av: jessan

söt. skulle passa dej:)

2010-11-21 @ 20:57:11
URL: http://licensetolaugh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0