I spread these wings and fly

Det är så grymt jävla skönt att sluta tidigt :) Har hunnit med massa saker efter jobbet idag :D eller massa och massa.. hahha. Var på banken, satte in pengar, både till mig och till Alex x) typ. Kom hem, packade upp efter helgen (eftersom jag varit för trött för det tills idag xD hahah... Lat heter det med ett annat ord ;P heheh.), sen rensade jag kyckling eftersom jag, brur och pappa åt kyckling med bröd till middag :) ahh dem åt potatissallad också ;P Efter maten såg jag på Idol från i fredags :P visste ju redan vem som åkte ut, eftersom jag läste det på Tebbs blogg ;D men ahh.. fann det roande att lyssna på vilka låtar dem hade valt :P ngr var bra, andra mindre bra. Förstår ändå varför Daniel åkte ut, han var inte alls bra 8) heheh.

Well well.. känns som om klockan är typ tio eller ngt.. hahha den är bara sju ;D det gillas :D Funderar väl på om jag ska orka logga in på Ez, men ärligt talat så känner jag varken ork eller lust för det 0.o.. börjar mitt rollspelande gå mot sitt slut? Kanske. Men nee, än är jag inte redo för att släppa det, så ska fan logga in där och iaf svara på roll :) Får se om jag orkar logga in som admin också ;P hehhe. Kmr troligtvis ett inlägg senare ikväll, för vad ska jag annars sysselsätta mig med nu ikväll? ;P hahah. Jaavisst ja, Fredrik kanske kmr hit sen :) Fast man vet aldrig med honom, så jaa det märker vi ;P maha.

Nee nu ska jag logga in på msn och sen på Ez ;) yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0