here we go again

Jag är kissnödig ;O bara så alla vet :) maha.
Vet ni vad!? Imorrn ska jag och brur åka till Ulriksdal och kolla en lägenhet :O Vi ska träffa farmors kusin där, för hennes syster (eller vad det nu är ;O) kan inte bo kvar där. Vet inte hur det blir med detta, eftersom vi inte vill flytta dit om det är för dyrt eller typ.. för kort tid, eller vad man ska säga :P Mamma och pappa kmr ju troligtvis byta lägenhet till en mindre när vi flyttar, och om vi sen måste flytta ut och inte har en annan lägenhet så blir det genast jobbigt 8) heheh. Men ahh, så vi ska kolla upp det imorrn :) Spännande! :D

Paus, måste ta tvätten från tvättstället innan jag glömmer det! Kan dessutom passa på att gå på toa då ;D ahhah.

Baaack, och nu har jag fan ont i ryggen ;O not good. Men aja, jag har väl egentligen inte så mkt att skriva. Såå slutar väl här då. haha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0