Hemma

Jag bestämde mig för att va hemma idag. Dels för att jag inte mådde bra, och dels för att jag tkt jag förtjänade att va hemma och bara ta det lugnt en dag. Kan ju inte direkt säga att jag blev förvånad när jag senare får ett sms där det står att det typ är kaos på jobbet. Känns som om det alltid blir kaos när jag inte är där. Och visst, jag är inte jätte sjuk. Jag hade kunnat gå till jobbet och kämpat mig igenom dagen. Jag menar, det har jag ju gjort i typ tre dagar nu. Men ska man verkligen behöva känna sig skyldig för att man är hemma när man är sjuk? Är det ngt som alla gör, eller är det bara jag som är störd? hahah.

Aja, skitsamma. Dem får fan lov att klara sig utan mig ;O Denna fredag ska jag ägna åt att bara ta det lugnt. Ska väl klä på mig senare och ta mig till affären för att köpa lite saker. Har bestämt att jag ska göra pannkakor ikväll :) Eftersom vi har typ massa mjölk som går ut snart ;O haha. Jaa och sen så kmr syster hit om kanske.. 2 timmar eller ngt. Då får hon hjälpa mig med att flytta in en byrå i mitt rum så att jag äntligen kan packa upp mina kläder :P Blir galen av att behöva rota i kartongerna efter kläder xD hahah.
Pappa och brur var ju och hämtade en byrå som vi fick av Alex igår :) Den är fiiin! och den ska stå i hallen. Tack Alex för den :) och Tack pappa och brur som hämtade den :D jaaa samt Nadja, Jari, Sara och mamma och jaa alla som hjälpt till med lägenheten :) Tror väl det är alla, men mitt minne är ju som det är ;P hahaha.

Min rygg dödar mig just nu. Den här stolen suger! Måste se till att mamma och Nadja får med sig en datastol till mig när dem kmr hit på söndag :) Men men.. ska kolla om jag har ngr roll att svara på, sen ska jag nog äta ngt, och efter det ska jag försöka få upp lite saker på hyllorna runtom i lägenheten :) Ser så grymt tomt ut just nu ;D haha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Lika bra att du skriver en lapp med allt du ska ha här ifrån ;)



Ingen som tackar dig om du går sjuk till jobbet!

Kram <3



(ps.Lillesyster tar med sig volymtången)

2010-11-19 @ 13:14:39
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Nadja

Älskar dig oxo <3

Å JAAA vi måste ses snart! kram

2010-11-19 @ 13:15:38
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: marie.L

Vad f-n betyder roll? Är nog för gammal för att tyda bloggar.hi

2010-11-19 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0