Harry Potter

Harry Potter var väldigt bra! :D Tkt dem följde boken bra, även om det var ngr få saker man typ.. haha what? xD hahah. Längtar till nästa del! :D
Trevligt sällskap var det ju också, 9 pers blev vi som först möttes på Vapiano för mat och sen vandrade vidare till Rigoletto :) Kvällen sjönk kanske lite i upplevelse på grund av att jag är sjuk, samt att jag lagom till filmen typ fick världens tandvärk ;O kunde inte riktigt koncentrera mig på filmen helt på grund av det, men men 8)

Idag har jag iaf inte ont i tanden :D woooho ;D fast vem vet, det kanske kmr? hahah. Jag är fortfarande sjuk, så pass sjuk att jag planerade att va hemma. Men Alex kmr va hemma ett tag eftersom det kmr folk som ska fixa hans kylskåp, så dem på jobbet lär väl behöva min hjälp. Tvingar mig till jobbet och hoppas att jag överlever :) hahah.

Nej nu fan är det frukost som gäller! Tar pendeln idag eftersom bussen jag tagit i veckan alltid varit proppfull ;O Har dessutom sällskap av Malin till centralen, eftersom hon sov hos mig igår efter bion :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

iho, tack för sovplatsen! :D

2010-11-18 @ 11:27:46
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0