En liten funderare..

Om ngn undrar varför jag la upp bilder på min mini pc så beror det på att jag kanske ska sälja den. Använder den ju inte, så är typ grymt onödigt att ha den 8) hahah. Men vi får väl se hur det blir med det.

Ser på idol med pappa. Jag vet inte varför, men idol känns inte lika roligt att se på idag som det brukar göra 0.o beror det på en speciell person kanske? Ja kanske. Hahah 8) Hur som helst så slog det mig (btw, sitter hur som helst ihop när man skriver det? Hursomhelst.. hmm, bra fråga.. hahah) att jag kmr sakna pappa så grymt mkt när vi flyttar :O inte bara pappa, nej dem andra också. Men pappa är ju ändå.. den som tar störst plats. Typ kmr in och väcker en.. kmr in och bråkar lite med en sådär ;P jaa jag kmr sakna han. Får väl bråka med brur istället ;D haha.

Nej nu borde väl reklamen va slut snart.. eller? ;P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0