Chaos

Jag är sliten efter festhelgen x) Har inte orkat göra ngnting idag, så har ägnat dagen åt att se på film. Har sett på 8 mile, Sex and the city 2 och The Condemned. Bra filmer, och nu har jag ju betat av två filmer från datan som jag inte sett förut ;P maha. Jag har dock inte bara latat mig, utan har faktiskt tvättat också :P duktiga jag! maha ;D

Och åter igen befinner jag mig i det där stadiet när jag måste lägga det bakom mig. Jag vet att jag kan, för jag har gjort det förut. Men denna gång kmr det inte bli ett.. ja vad ska vi kalla det? Återfall? hahah. Nej denna gång är det för gott. För det är bäst för mig.

Puss på alla söta människor, och kan inte ngn ge mig styrka för att orka gå till jobbet imorrn ;D hahahah.

BILDER! :D från gårkvällen som bestod av allt och lite mer x) haha. Jag måste ju iaf nämna att jag och Karin sjöng Kareoke :D Don´t stop me now med queen ;P jag är ingen sångerska, men jag har nog fan aldrig sjungit den så dåligt som jag gjorde igår xD hahah.



och well nu ska jag se på lite Vänner :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du har bild bevis att jag va uppe å sjöng haha. Kram <3 Ses snart ;)

2010-11-30 @ 18:55:01
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0