Abrahamsberg Tur och Retur

Mitt f*ttinternet la av imorse. Men slänger in det jag skrev:

"Mysigt :) Nu är jag ännu gladare! Förutom min jävla cp nacke som bestämt sig för att dampa idag ;O har grymt ont. Kan man va hemma på grund av det? hahah. Kan man säkert, men aja, jag går till jobbet ändå. Ska stänga med Bella och även om det är jobbigt att stänga så har vi ju alltid roligt ;P

Jag insåg precis att jag måste damma av mitt skrivbord.. hahah, ska försöka komma ihåg det ja x) eller.. ska jag kanske skriva en påminnelse? hehhe.

Jag har en sak som ligger och gnager inom mig. En sak jag måste få reda på hur det ligger till. Men vet inte hur jag ska uttrycka den, så därför får den helt enkelt ligga kvar inom mig ett tag till.
"

Hinner inte skriva så mkt mer nu, ska sova hos Alex idag :) Imorrn är det fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0