you got what it takes to set me free

Jag gillar detta, att få bestämma själv exakt vad jag vill äta och när. Enda nackdelen är att jag måste fixa iordning maten själv ;D hahha! Idag blir det hamburgare! :D mums! Och till efterrätt ngt ännu godare, nämligen kladdkaka :D mohhaha, Nadja ni kmr inte ha ngn kvar när ni kmr hem x) eheheh.
Det finns en stor nackdel med att inte bo hemma också.. att jag blir så jävla nojig så fort det blir mörkt ;D hahah. Försöker att inte tänka på alla såna där.. äckliga filmer man sett. Ibland är det inte lätt, men då tänder jag bara alla lampor och spelar hög musik så känns det genast bättre :) Eller så tvingar jag på mitt sällskap till katterna ;D haha! stackarna kmr bli superglada sen när dem slipper mig ;P hahah.

Gick iaf bra att jobba idag, jag gillar dem här.. "halvdagarna" för dem blir alltid så udda. hahah ;P Kändes bara som att jag fick fixa allt själv under stängningen efter ett.. Bella hade gått hem och dem andra satt typ och.. halvsov? ;O Vi kunde ju iaf ha växlat lite så att inte bara jag fick lämna ut alla hundar. Eller okej.. dem två sista lämnade iaf Alex ut. Hahha. Aja, blev lite småirriterad där, men valde att inte säga ngt om det. Annars var dagen lugn, och vi hade endast 17 hundar där idag, så det var ju skönt :) jao!

Imorrn är det grillning på långholmen som gäller! :) Fira midsommar med kompisar låter ju bara underbart! :) Nice nice. Och sen efter det kmr Malin sova här, och vi ska röja! HAhah skoja! Nee men blir väl ngt filmtittande eller gnt sånt då skulle jag tro :) Kmr bli mys!
Men nu är snart maten klar! :) och då ska jag självklart sätta på ett avsnitt av 2 and a half men :D har bara en halv säsong kvar nu :O efter det kmr jag nog kika massa filmer innan jag fixar en ny serie att följa ;P haha!

Kommentarer
Postat av: tebbs

dagen var lugn för ni hade 17 hundar HAHAHAHA den var bra (: <3

2010-06-24 @ 18:57:58
URL: http://atebbs.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha, se bara till att det finns mjolk nar vi kommer hem. sa vi far SVENSKT KAFFE :) kram Glad midsommar pa dig!

2010-06-25 @ 11:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0