Tönt eller vad? ;D

Jag såg på ngn skum skräckfilm med mamma, så nu måste jag se på lite 2 and a half men så jag kan sova sen ;D hahaha! Sen är det ju sovdags snart.. undrar om jag ska se ett avsnitt eller två. Hmm.. tog iaf hand om kläderna idag :D hahah. Har ju haft kläder liggandes på skrivbordet och i två plastpåsar (skrev jag detta i förra inlägget? ;O) sen i lördags.. hahah. Det tog ju inte direkt så lång tid att fixa heller :P hahah. Men okej.. jag har väl inget vettigt att skriva, så ska se 2 and a half men nu! :D Blir trolgitvis 2 avsnitt. Fast då kmr jag vara vaken typ 30 minuter längre än jag borde.. men skitsamma :D hahah.
Btw, jag måste byta namn på msn.. ngn som har ett förslag på ngt citat? Just nu har jag ju "Living Fast. Dying Young." Jag gillar det, men har haft det så grymt länge ;P hahah. Men neee, 2 and a half men var det ja!

Kommentarer
Postat av: Rose

Då kan vi vara töntar tillsammans för jag är typ likadan, va tvungen att glo lite på en oteckand barnfilm ett tag innan jag kunde somna lugnt. Det var efter att jag hade sett The unborn! =O mins du ;)

vilken film såg du nu?

2010-06-16 @ 08:59:18
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0