There's no angels here

Glass och jordgubbar är så sjukt gott! Åt alldeles för mkt, men men ;P ahh jag fick tidigare idag besök av brur min :) Han kom med dricka, och så var vi lite sociala ;P Gjorde honom dessutom sällskap upp till v-by sen där jag köpte cola och mer jordgubbar än vad jag köpte på hemvägen ;P hahah.
Jag har inte direkt gjort så mkt. Såg klart 2 and a half men, så nu är jag serielös för ett tag ;O Har svarat på lite roll och sen så har jag sett på film. John Tucker must die! Jag tkr den är rolig x) hahah.
Ahh sen fick jag en skum känsla av att jag ville gråta, och valde då att se på ett av dem bästa avsnitten av Fresh Prince in Bel Air. Hahha, jaa jag vet, det är en komediserie, men just det avsnittet får mig alltid till tårar :P haha. Nu känns det iaf bättre, och well jag ska nog krypa till sängs snart.

Btw.. det är fredag nu. Trevlig midsommar på er! :D
och jag vet.. det ser så tråkigt ut utan bilder, men jag orkar inte leta efter ngn bild nu eller så. Ska försöka lägga upp iaf ngn bild imorrn ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska ju käka gubbar imorgon ;)

skojja, ofta jag hade kunnat hålla mig att inte käka när jag hade dem i samma hus! ^^

2010-06-25 @ 00:38:13
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0