The End for Today..

5:e inlägget idag 8) hahah. Men ehh jag tänkte kort bara säga att jag vill inte gå och lägga mig.. eftersom jag inte vill att det ska bli måndag ;D hahah. Var så sjukt skönt att ligga kvar i sängen både igårmorse och imorse. Sjukt skönt! Men, men.. även om jag klagar så tänker jag säga att fy satan vad jag är nöjd med mitt jobb! Det jobbiga är ju att gå upp.. när man väl är där så är det ju asnice! Oftast. När man inte dampar på hundarna ;D hahah! Nee, men jag ska faktiskt göra mig iordning nu.. sen lägga mig i sängen och se ett avsnitt av 2 and a half men innan jag ska sova :P kanske hinner svara på ett rollspel också, om den jag rollar med svarar fort ;P hahah. Men okej, klockan tickar.. så Godnatt med er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , jo de vet jag ju egentligen, känner dig ;)

nej jag har ingen semester, har bara två dagar jag har rätt att ta ut semester i månaden :P

2010-06-21 @ 16:57:48
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0