Sandra från den lilla söta saken..!

Fick sån jävla lust att göra pannkakor så tyckte det var perfekt nu när jag är ensam hemma och dessutom har min lilla data så jag kan va på internet samtidigt :D.. dock så hade vi inga ägg, så det blev inga pannkakor :( Happ vad ska jag då äta tänkta jag och började rota i frysen.. och kom fram till att jafan! Jag fixar iordning tacos! :D så nu är jag i full gång med att fixa med köttfärsen x) Blir i för sig köttfärssås, men ändå :) mums! 
Och till lunch imorrn fixar jag makaroner och tar köttfärssås till :) perfect jao! :D Vet dock inte omköttfärssåsen är varm, men snart så borde det iaf vara klart :) 

Kmr väl ett till inlägg senare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0