Saker att se fram emot!

Att laga mat är tråkigt, därför väljer man att göra saker som går fort att göra x) Idag åt vi Makaroner och köttbullar, det är typ det lättaste som finns att göra ;D
Det är väldigt skönt med slappdagar, och tänk vad mkt slappande det kmr bli om två veckor när jag har semester :D Händer lite roliga saker innan dess. Som på tisdag ska jag vara kattvakt och bo hos Nadja och Roger i en vecka. Arbetsveckan kmr dessutom vara kortare den här veckan.. eftersom vi stänger klockan tre på torsdag och dessutom är ledig på fredagen :) På fredagen är det midsommarafton och då ska jag grilla med fint folk! :D Veckan efter är det Twilight Movie Night på tisdagen med fina flickor! :D Sen är det typ semester, och det kmr vi fira med fest hemma hos Alex den 3:e, och den 4:e fyller brur min år! :) Sedär, många saker att se fram emot! Det gillar vi! Jao!

Och jag tänkte va social på msn nu.. så kmr jag inte in -.-' cp msn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0