I´m still alive

Jag har fan inte tid med Ez :O skulle ha fixat med adminsaker igår.. gjorde det aldrig. Skulle ha fixat det idag.. har inte gjort det än, och well nu orkar jag nog inte göra det :O hahah. Aja, får väl fixa det på lördag istället. Imorrn är det ju jobb och sen studentmottagning som gäller! :D Wiihoo!

Annars då, joo jobbet går bra. Jag verkar ha tappat suget på att skriva blogg för tillfället.. får verkligen hoppas det kmr tillbaka sen :O dessutom har jag insett att jag har alldeles för mkt att göra på eftermiddagarna och kvällarna ;O Hinner inte alls med allt jag vill, men samtidigt som det är lite jobbigt så tror jag att det passa mig. Jag behöver aldrig bli uttråkad, vilket är bra jao :P haha. Men okej, är trött som satan så ska bara packa ner lite kläder och skor tills imorrn så ska jag gå och lägga mig sen. Godnatt!

För kanske en timme sen.

Kommentarer
Postat av: tebbs

Msn dissare!!! .__.

(du dissa mig på fejsboken också! hmpf) -sårad-

2010-06-11 @ 17:37:11
URL: http://atebbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0