I´m not alone

Jag är trötttt. Hade en såndär.. skum natt. HAHAHA! Låter inte alls totally weird! Neee men alltså det kändes som om jag inte sov ngt, och att jag typ titta på klockan varje timme. Så har varit trött hela dagen, lite flummig sådär. Lite jobbigt men det är fan roligt att inte orka bry sig också ;D hahah, eller ngt.
Jag gillar att ibland bara lyssna på hög musik i hörlurarna och bara stirra ut genom fönstret. Det är typ.. mysigt? HAHA! Men det är sant :D
Jag är festsugen som FAN! På fredag kör vi igen :D mohahha!
Okej, fan hela veckan är typ planerad ;D Nästan iaf. På torsdag är det "vårfest" hos Cicki (en på jobbet), kmr bli trevligt! :) Är dock lite orolig över maten, jag är ju så jävla kräsen :O heheh. På fredag är det studentmottagning för Ronja och My! :) Sen blir det väl utgång efter så det kmr bli nice! Lördag är det filmkväll hos Alex, det är alltid nice! :) Hoppas massa roligt folk kmr.
Och så en sak innan jag avslutar detta inlägg.. McFly är grymma! Kmr dem till Sverige ska jag på den konserten, kosta vad det vill! <3


Egentligen ogillar jag inspelade livelåtar, eftersom det ofta låter så brusigt. Men skitsamma, dessa låtar äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0