"Hon är hopplös"

Jag orkar inte öppna imorrn. Dels för att jag inte känner för att gå och lägga mig klockan 22 idag. hahah. Men skitsamma, för jag har ju märkt att jag överlever även om jag råkar vara uppe lite längre ;P hahah. Borde duscha snart också, men orkar inte riktigt än. Först måste jag dock diska min tallrik, men det går ju fort :P snälla mamma tog den andra disken, så det tackar vi för :D

Btw, var mysigt att hänga med Malin och hennes syster till Agilitytävlingen i Skarpnäck :) Massa söta vovvar! och jag känner just nu för att skaffa en staffe ;D Dem är ju så grymt söta! :) Lite roligt att jag har så sjukt dålig humor! Var en jaktlabbe som inte ville hoppa över ett hinder.. så sa ägaren "vad hon är hopplös..!" HAHAHHA! Dålig humor right? ;D Men okej.. diska tallriken var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig humor va förnamnet.

som om de va en staffe där ^^ men du e en staffetjej så ere bara ;D

2010-06-13 @ 20:47:39
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: elli

iiiiiiiiiih ofta! Jag kollar på massa staffar jag med! Hoppas till årsslutet ha en liten staffe! :D Tittat uppfödare och så :D VAD KUL!

2010-06-14 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0