Dumma msn -.-'

Msn är fortfarande emot mig :O förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta? ;O hahah! Nee men seriöst.. cp msn :).. Blev så desperat att jag till och med tänkte försöka mig på att för första gången logga in på ebuddy.. haha inte ens det funkade -.- skräpsaker! :O och alla jag rollar med är typ.. sega ;D hahah. Neee men dem har väl bättre saker för sig, till skillnad från mig :P heheh. Eller.. jag funderar på att se på lite 2 and a half men.. men vet inte riktigt. Är ju fan rollsugen :O Jag fick iaf godis från brur min :) Fyfan jag kmr bli fet ;O heheh.

Visst ja! Glömde säga igår att jag fick Avatar på dvd igår av Alex också :D Han köpte den på Blueray, men fick en vanlig dvdskiva med också, så jag fick den! :) Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0