Weirdo jao.

Jag fryser. Det är sjukt kallt :( Dessutom tror jag att jag är nervös :O samtidigt som jag inte tror det. Hahha va? 0.o weird jao. Men ahh okej, det känns ganska bra, och jag tror inte jag är nervös över att åka dit och ba "hej :)", utan snarare nervös över om man kmr få jobba där eller inte :O hahha. Jao plus att jag är lite nervös över att jag kmr komma till tekniska och sen ba... "nu da? 0.o.." HAHa, går vilse eller ngt xD neee men jag hoppas jag hittar, och i värsta fall får jag ringa henne och typ "ehhehe, vilse :).. hjälp mig! :O" HAHAH 8)
Låg och funderade lite igårkväll, och kom fram till en massa jobbiga saker. Eller jobbiga och jobbiga, det beror väl på hur man ser det. Men ahh skitsamma. Orkar inte gå in på massa tankar som snurrar i mitt huvud :P Är som om ena halvan av hjärnan är glad, och andra är nedstämd :O.. haha 8) Men, men.. Ska iaf slänga på mig kläder nu, sen äta ngt för att sedan försöka få ordning på håret (som typ ser ut som hej kom och hjälp mig -.-') och sen ska jag typ dra :P

Kommentarer
Postat av: jessan

aa gärna :D finns toadette i spelet? annars får vi slåss om yoshi xD

2010-01-18 @ 11:59:52
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

nää dom vet inte. men han har inte blivit sämre så det fanns inte så mkt mer dom kunde göra så han fick komma hem :D



Hm, ska kolla hur veckan ser ut:)

hur gick hunddagis grejen?

2010-01-18 @ 17:47:49
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0