Vädret är nog inte vår grej

Imorse var jag så sjuuuukt trött :O ville bara vända mig om och sova mer då klockan ringde. Dessutom hatar jag verkligen att gå upp då det är kallt utanför det varma täcket :( blää för det. Ge oss sommar! Ingen mer snö, det räcker fan nu xD hahah. Jaa är vi svenskar ngnsin nöjda med vädret? Väldigt sällan skulle jag tro :P Men ahh, har faktiskt inte tid att skriva mer. Ska borsta tänderna och göra ngt åt håret, troligtvis sätta upp det. Sen ska jag typ dra 8) Orkar fan inte leta upp ngn bild, så ni får helt enkelt lov att klara er ;) *börjar bli dålig på det igen jao* :O haha.

Kommentarer
Postat av: Freddelito Von Kung

haha nää tror inte jag heller:P alla väntar säkert till sommaren för att va nöjda om man nu ska vara nöjd:)aa shit SKAM!!!! fan fixa bilder FÖ FA AN!



Komigen nu brittmarie FÖ FA AN!

2010-01-21 @ 18:40:49
URL: http://freddelitoo.blogg.se/
Postat av: jessan

kaaanske, men bara kanske, FÖR ATT D VA SJUKT(måste sluta med d ordet) LÄNGE SEN!

2010-01-21 @ 18:50:50
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0