My Best Friend

Okej min blogg ser typ annorlunda ut när jag loggar in för att skriva ett inlägg 0.o imorse såg den annorlunda ut än vad den brukar, och nu såg den annorlunda ut igen, och inte alls som den brukar :O Börjar fan bli orolig över att den håller på att dampa eller ngt 0.o.. då vet jag fan inte vad jag gör! :O </3

Såg iaf The Proposal :) Fan jag gillar verkligen den filmen! :D ahh och sen kom Alex hit :) Känns som det var länge sen vi sågs, så det var roligt! :) Vi rollade lite och spelade Mario Party ;P Jag ledde typ hela tiden tills på slutet, och sen så vann Alex -.-' hahah, tur man inte är ngn dålig förlorare ;P hahah. Var iaf roligt! :)
Har haft ont i huvudet lite till och från hela dagen, och halsen är typ lite småirriterad. Liksom inte tillräckligt för att hålla mig tyst, men tillräckligt för att göra ont :O hahah. Hur som helst har det varit en mysig dag, och jag kan nog säga att jag behövde en vilodag :P hahha. Ahh och Alex köpte choklad också så jag vart nöjd :) maha x) Men ahh imorrn blir det nog till att jobba, hoppas jag mår bra på morgonen så jag kan åka till jobbet :) och sen på kvällen är det ugång! Ska bli roligt, och som vanligt får vi se vart vi hamnar ;P hahah. Och jag skulle skriva ngt mer men nu har jag fan glömt bort det :O hahha, men, men.. kmr väl ett senare inlägg skulle jag tro ;) Nu SKA jag skriva text om mig, samt fixa telefonsvararen! Direkt! Så jag har gjort det! :) hahah.

Kommentarer
Postat av: alex

ja, jag tycker vi borde ses oftare, och om jag hade förlorat så hade jag nog slängt kontrollen i golvet för det där spelet är EMOT MIG:O

2010-01-29 @ 11:29:02
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0