Some will win, some will lose

Jag tyckte ändå jag lyckades följa min planering ganska bra :D Ahh med ngr få ändringar. För efter jag hade duschat körde jag lite mer wii, och sen så var mitt hår för blött så jag och brur såg film innan jag fixa håret ;P Transformers blev det :) Så nu har jag sett den också :D den var bra. Ahh och sen blev det paus i filmen när det typ var en halvtimme eller ngt kvar eftersom maten var klar då. Så efter maten såg vi klart filmen sen körde vi wii igen :D Jag, syster, brur och pappa :) Bowling dåra ;) och jag slog mitt rekord! :D 235 :D Damn i´m good! ;) hahah. Ahh och sen så fixade jag mitt hår 8) och nu sitter jag här. Hahah, håret blev inte så bra, men det är definitivt mer volym iaf ;)

ÅHHH och vet ni vad!? :D Jag fick svar från en angående ett jobb på ett hunddagis! (Malin hon du sa jag skulle maila :D) Så jag ska ringa henne imorrn och så ska vi träffas och så ska jag troligtvis provjobba! :D:D:D:D:D:D Åhhh fan vad nice! :D Hoppas som satan att det går bra! :) *vill, vill, vill* HAhha ;P

Men ahh.. så denna kväll verkar bli lik gårdagens kväll. Vad är det med folk? Svårt att göra ngt en vardagskväll? :O HAHHA.. säger jag som numera är arbetslös och som dessutom inte ens hör av mig till ngn och frågar... 8) hahah. Ohja jag har verkligen rätt att klaga då xD hahah. Men okej.. så jag ska svara på lite roll och sen får vi se vad som händer.. blir väl troligtvis ännu en film. HAhah. Ahh om min rygg pallar det :O har sjukt ont i ryggen :( not good.

Kommentarer
Postat av: jessa

dooon't stop belieeeeving



grattis till nästan-prov-jobbet

2010-01-13 @ 10:58:51
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0