Sociala Sandra

Jag gillar att va social :) Man mår så sjukt mkt bättre då :D haha, jag har haft en riktigt bra dag. Visst vi hade ett tag där då vi inte hade ngt att göra, men vi lyckades iaf roa oss någorlunda ;P haha. Ronja och My var ju här och vi körde Tecken ;D dem mot mig och syster, och brur som publik. HAHHA, alltså första omgången fick vi lika många poäng! :O Helt sjukt jue xD liksom hur stor är den chansen när man räknar poängen som korten är? :P hahha. Sjukt. Och det var verkligen sjukt roligt också! :)

Och btw så fick jag plötsligt massa saker att välja mellan på fredagen 0.o hur fan gick det till? xD hahha. Men ahh, blir nog utgång med Ronja och My och Co :D kmr nog bli asbra! :) Lördagen vet jag inte vad man kmr göra, men äsch det tar vi då :P Imorrn ska jag iaf träffa Nadja i v-by, sen ska vi köpa hårfärg och så ska jag färga håret :D mörkt eller rött.. har inte bestämt mig riktigt än ;P hehhe, spännande spännande :) Och kmr jag ihåg ska vi ta en för- och efterbild igen ;) yes. Men nu ska jag snacka med folk på msn :D aktivt dåra, hahah, eller i mitt fall överaktivt ;P mohahha. Kmr väl ett inlägg senare skulle jag tro ;)

Gammal bild på dem där två ;P hahha x)

Kommentarer
Postat av: my

HERREGUUUUD VILKEN GAMMAL BILD!

2010-01-16 @ 12:24:54
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0