Småstressad

Kvällen igår var asmysig! Bra val av mig för en gångs skull :) Var nära att jag stannade hemma jue, men valde att gå sen, och jao det var bra ;) Nu sitter jag här och äter frukost, hahah alltså vi skulle åka mitt på stan sa dem igår, sen imorse när man klev upp sa farmor att vi skulle åka snart, sen skulle vi åka om ngr timmar och så nu ska vi åka snart igen 0.o AHHA, dem har svårt att bestämma sig ;D Men ahh, typ 8 timmars bilresa väntar oss, så den som vill kan ju smsa ;) får se om jag har täckning där uppe sen, första gången jag åker upp dit med combiq ;D hahah. spännande. Hoppas dock på täckning, annars kmr jag typ dö 0.o hahah. Men ahh, nu ska jag packa klart!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Är ju inte chockad när det gäller din farmor å tider haha. Ha kanon bra där uppe nu.

Va kul att du kom, blir en repris när ni kommer hem så Emil kan va med :D

2010-01-03 @ 11:02:21
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0