*saknar rubrik och har fan ingen tid till att komma på en* :D

Hmm, well jag drog mig kvar i sängen till halv 8, och sen var jag inte speciellt smart då jag istället för att fixa allt först råkade sätta mig vid datan 8) hahah. Joo men lyckat. I för sig ska jag ju skriva ngt kort om mig som dem kan lägga in på hemsidan, men jag vet fan inte vad jag ska skriva :O hahah, tror jag tar det som läxa tills ikväll :) ehehe (har inte alls haft det som "läxa" under typ hela helgen xD heheh). Ahh och sen så måste jag ju hitta ett par inneskor :O dock tror jag nog att jag måste köpa ett par tofflor eller så 8) tror fan inte jag har ngr jue ;P hahha. Undrar vad ett par såna kostar.. hmm, ngn som vet? :) Men fan nu har jag inte tid med detta! Ska gå senast om typ 5 minuter och är inte ens klar än :P hehhe, det är lugnt ;) är ju fan van vid att stressa sista minutrarna ;D hahha.

Kommentarer
Postat av: malin

"jag är hundgalen men mina föräldrar inser inte att dregglande, skällande varelser är charmiga" ;)eller typ det står hundälskare i pannan på mig :D



hihi skojja

2010-01-25 @ 12:37:52
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

mina tofflor är BÄST, coop forum 90 spänn;)

2010-01-25 @ 13:29:58
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0