Pain

Hahha var helt dött i hela lägenheten när jag klev upp för 5 minuter sen. Jao syster och pappa har försovit sig 8) heheh, så jag väckte dem. Själv har man ju tid på sig, men allt jag vill göra just nu är att krypa ner i sängen. Har fortfarande lite ont i vänster skuldra/axel, och har dessutom lite ont i ryggen, ont i slemklumpen på höger fot, ont i halsen och hela högerarmen känns manglad :O hahah, fyfan detta kmr bli en jobbig dag tror jag. Hoppas på att kroppen gör mindre ont när jag vaknat till liv, samt att jag får hundar som INTE drar :O hahah. Och well ikväll måste jag fan lägga mig i tid :O MÅSTE! Får se om jag är lika bra på det som vanligt, eller om jag faktiskt kan komma i säng i tid. Det är iaf mitt mål idag, samt att skriva den där jäkla texten ;D hahah. Telefonsvararen får vi se, för efter att ha ställt om den i en månad börjar man ju undra om det ngnsin kmr bli av 8) hahah. Tänkte lägga in en bild men vet fan inte vad för bild.. så det får vara :) Måste leta fler bilder typ ikväll eller så :) om jag kmr ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0